29 March 2007

Mikrodalgada çipura "Balık ziyafeti"

3 adet çipura
çok az zeytin yağı
tuz, karabiber, kırmızı biber

Çipuraları bir kaşık kadar zetinyağı tuz,kbiber, karabiber ile ovaladım. Fırın poşetinin içine koydum. Bir iki yerinden çatalla deldim. Mikrodalyayı en yüksek seviyeye getirdim. 5 dakikaya ayarladım. 5 dakika sonunda balık poşetini ters çevirdim 3 dakika daha pişirdim. Yumuşacık olmuştu. Kılçıkları da iyice piştiği için kendiliğinden çıkıyordu. Çocuklar bayıldı tadına. Afiyet olsun.

2 comments:

nymphetamine said...

Vauvv buğulama gibi oluyor sanırım :) supermis en kısa zamanda deneyeceğim, blogunuzu çok begendim takibe alacağım, mikrodalga bence de çok pratik ;) sevgiler..

http://sevalgungor.blogspot.com/

Aytekin said...

süper.. 10. dk da çocuğa balık dürüm hazır...
teşekkürler..